Nisam joj rekla

Na poslu sam i imam ranojutarnji sastanak s dvije kolegice i menadžericom. Razgovaramo o trenutnim projektima. Kolegica Sana ima par pitanja pa skrenem pogled na nju.

75-1colour

75-2colour

75-3colour

Do kraja sastanka imala sam problema s fokusom i samo sam razmišljala o tom njenom našminkanom oku. Pa onda i o onom drugom, nenašminkanom.

I o ljubičastom eyelineru. I nedostatku istog.

Da li joj reći? Moram joj reći! Kako? Hej Sana, jel to neki novi trend? ili Sviđa mi se boja eyelinera na tom JEDNOM oku ili jednostavno: Mislim da si zaboravila staviti eyeliner na jedno oko. Zaključim da ću joj reći nešto nasamo. Čim prije i čim smislim što. Znam da ima malog sina i da ju je vjerojatno on omeo u šminkanju. Ne znam što da kažem, a ne želim da joj bude neugodno a ni da hoda tako okolo. Aaaaaaa. Vraćam se na svoje mjesto a da nisam ništa rekla. Nastavljam raditi i mislim si kako sam baš bezveze.

Par sati kasnije sretnem Sanu u kuhinji. Eyeliner je nestao. Meni je laknulo. I dalje se ljutim na sebe jer sam baš nesposobna u takvim društvenim situacijama.

10 thoughts on “Nisam joj rekla

  1. Joj kako su mi poznate te situacije kad vidiš nešto, a neugodno ti je reći. Ako je bliska osoba obavezno joj kažem, a ako nije pa… baš i ne. Baš neugodnjak

  2. Trebala si krenut od sebe. Bi li više volila da ti kolegica, s kojom i nisi toliko dobra, to kaže, ili da cijelo jutro tako šetaš okolo? Znam da je neugodno, al ja otkad sam sebi ovako postavila u glavi uvijek kažem.
    Pozdrav

  3. Jooj to su te situacije koje te poslije proganjaju što god da napraviš. Iskreno, meni ne smeta da mi bilo tko tako nešto kaže pa najčešće i sama kažem ljudima što sam već primjetila. Bolje im reći nego da i dalje tako hodaju i sramote se, mislim da bi svaka normalna osoba trebala biti zahvalna da joj ju je neko upozorio 😉

  4. Ahhh, to je to. To su te situacije tokom kojih moramo stistnuti petlju i reci 🙂 Ja sam vise puta precutala, ali sam odlucila da sad kazem pa taman crkla..iii, evo, mogu reci da sam to zaista i pocela i svaki sledeci put mi je sve lakse i lakse 🙂

  5. Osobno ne vidim ovo kao neku strašno neugodnu situaciju, ali shvaćam da ljudima može biti neugodno. No, svakako treba reći. Mislim, polazim od sebe i mislim si da bih svakako voljela da mi netko kaže jesam li našminkala samo jedno oko ili nešto sl. 😀

Leave a Reply

