Zašto ne volim raditi od kuće

U višegodišnjem radno aktivnom životu ja sam saznala nešto o sebi: Ne volim raditi od kuće. (je li to prijevod za working from home?)

Naravno da sve ima svoje prednosti i mane, no meni je odlazak na posao ipak draži. Ovdje su neki od razloga:

Ako se probudim loše volje ili me muče čudne misli, na poslu se lakše prebacim u pozitivu. Promjena okoline, radišni i cool ljudi, druga atmosfera. Nakon kave i hvatanja ukoštac s projektima, ja zaboravim što mi se to po glavi motalo. Istovremeno, da sam ostala kod kuće, vjerojatno bi se moje neraspoloženje povlačilo po mojim mislima kao i ja u pidžami po stanu.

77-2colour

Saznaš zanimljive stvari – koji je dobar film u kinima, gdje su jakne na sniženju, koja vrsta kave je baš najbolja, koje to fine začine koriste u kuhinji Šri-Lanke. Jest da Google zna odgovor na ta i sva ostala pitanja, ali još je bolje čuti od ljudi. Dok si radim kavu Sharmily mi priča o gradovima u US koji su blizu za posjetiti autom, Mike mi u prolazu javi što ima novo u košarkaškom svijetu. U kuhinji dok podgrijavamo ručak Sana mi daje savjete kako pripremiti leću, a kad prošećem do Anne da usuglasimo neke poslovne taktike, usput i saznam o kožnim jaknama na sniženju i odličnoj knjizi koju je pročitala preko vikenda.

Volim se lijepo obući, našminkati i tako započeti dan. Jest da bih to mogla i od kuće, ali me tu neka lijenost preduhitri. Volim ta jutra kad se probudim, otuširam, oblačim i šminkam dok mi se hladi zobena kaša, doručkujem, proćakulam s dečkom i krećem na posao. Kad sam radila od kuće, tu nije bilo nikakvog reda. Često bih prvo otvorila mail, pa počela raditi, onda bih se sjetila da nisam doručkovala, a negdje oko podne bih zaključila da je vrijeme da se presvučem i pokušala se prisjetiti jel sam oprala zube ili ne.

77-1colour

Ako si neuredan bar taj nered ne gledaš cijeli dan. Ja sam većinu vremena umjereno uredna, ali kako tjedan odmiče tako se stvari odjednom počnu pojavljivati u mom stanu na stolovima,  stolcima, dvosjedu.. na svim otvorenim površinama. Račun za struju, nesvrstane vrećice, knjiga koju čitam, knjiga koju slušam, odjeća za po doma, odjeća za van, najlonke koje su dobre, najlonke koje su se potrgale, čips, kutijice koje će poslužiti kao igračke za miševe.. Sve ja to lijepo ostavim doma i odem na posao gdje me čeka radni stol i nikakve nasumične distrakcije.

 

Stages of working from home:
– Yay I get to work from home
– It would be nice to talk to people
– I hope that pigeon sits in the window today
~Mark Agee

2 thoughts on “Zašto ne volim raditi od kuće

Leave a Reply

