5 pristupa za previsoke ciljeve (Siječanj – mjesec plivanja)

Otkad sam prije tri godine krenula s mojim novogodišnjim odlukama, mogu se pohvaliti da sam ih sve dosta uspješno provela. Nisam kupovala, spremala sam ručkove za na posao, nosila sam suknje, apstinirala od ekrana,  svašta sam ja isprobala i provela u djelo. Na mjesec dana. I onda je došla ova odluka gdje sam odlučila da ću ići na bazen 5 puta tjedno.

78-1colour

Dakle, sad me malo sram, ali nema muljanja. U siječnju sam plivala ravno 6 (šest!) puta. Da.

I imam ja i dosta dobrih izgovora za to:

  • bila sam u dugoj šetnji pa mi se nije dalo plivati poslije
  • poslije posla mi je teško organizirati se
  • prije posla je prerano ujutro za plivanje
  • čudno mi je plivati bez dečka
  • mislim da sam ulovila prehladu

78-2izgovori

Tako da umjesto o uspješnosti mog pothvata i o dobrobitima plivanja, ja sam naučila što napraviti ako si zadaš previsoke ciljeve:

  1. Nemoj u potpunosti odustati – Nisu odluke Sve ili ništa. Ako ne funkcionira što sam zamislila, ne znači da ću reći : Ma ne ide to meni! i jednostavno prestati.
  2. Prilagodi se – Nemaš vremena poslije posla, probaj ujutro. Možda su vikendi rješenje. Ili više puta, ali u kraćem trajanju. Kombiniraj, isprobavaj i nešto će upaliti.
  3. Ostvari ono što je ostvarivo – I to je dobar početak. Želiš svaki dan trčati pola sata, ali nakon 5 minuta izgubiš dah? Onda trči 5 minuta i hodaj ostatak. Makar i jednom tjedno.
  4. Priznaj da nisi uspjela – Nemoj se skrivati iza izgovora. A pogotovo nemoj još i crtati graf za svoje izgovore kao ja ranije u tekstu.
  5. Nemoj biti strog prema sebi – Ako se ljutiš na sebe svaki put kad u nečemu ne uspiješ, onda si na dobrom putu da ostaneš zarobljen u zoni komfora. A ta zona je dosadna i u njoj se nikad ništa ne događa.

Uostalom, kaže W. Clement Stone: “Aim for the moon. If you miss, you may hit a star.”

Leave a Reply

