Našla sam jednu prednost duge zime

Za one koji ne znaju, kod mene vani je -5. Prije dva dana je bilo -14 i pao je snijeg. Od proljeća ni p. Ja se žalim na vrijeme svakih par dana, a zasigurno bih i češće da Dečku nisam dosadila sa slikama proljeća koje moji prekooceanski europski prijatelji dijele na fejsbuku i instagramu.

84-1colour.jpg

Što je najbolje, kao mala sam voljela seriju Život na sjeveru i htjela sam otići na Aljasku i živjeti gdje je hladno. Hladno je super jer možeš obući puno odjeće pa ti je toplo – tako sam si ja mislila. I nema veze što nema puno sunca jer su u seriji u jednoj epizodi svi nosili lampe na glavama budući da im je falilo vitamina D.

Kod mene barem zimi ima sunca, ali ono baš i ne dopire do moje kože jer u svim tim kapama i šalovima i sunčanim naočalama, meni jedino obrazi služe kao receptori sunčevih zraka. I svi doktori ti govore da piješ vitamin D i da ćeš biti bolje. Što god ti je. Nesanica, glavobolja, melankolija, neposlušni miševi, zagorena juha. Vitamin D spašava sve!

Vraćajući se jučer s posla, okružena snježnom čarolijom kad je sve bijelo i okupano suncem dok te po licu šiba hladni vjetar, a ti imaš flashback filma Everest, mislila sam kako nema ama baš niti jedna dobra stvar u dugoj zimi. Već su mi dosadile i čizme i zimska jakna. Želim hodati u novim tenisicama koje su narančaste i roze i vrište lijepo vrijeme i aktivnosti pod suncem.

84-2colour.jpg

I onda sam se sjetila tate kojem je sutra rođendan. U travnju kad se sve lagano zeleni. Kad možeš okrenuti i roštilj. Osvrnula sam se oko sebe i  vidjela što mogu napraviti a nikako ne bih mogla da nisam okružena snijegom. Jednu (i jedinu za sad meni poznatu) prednost duge zime:

84_3.jpg

Napisati tati čestitku na snijegu!!

Ako netko zna još koju prednost, molim da je podijeli sa mnom jer prema vremenskoj prognozi, ništa od proljeća još par tjedana. 

6 thoughts on “Našla sam jednu prednost duge zime

  1. Pozdrav iz Dalmatinske zagore, ovdje je vec preslo u ljeto, nema proljeca, ali ne pisem ti ovo da ti bude gore nego bolje( ono nesto sto si pisala u clanku prije ovoga o susjedu i kravama, haha). E sad, proslo ljeto je bilo tako vruce da sam jedva prezivjela, nemamo klimu u kuci, kuca je na takvom polozaju da sa svih strana u nju udara sunce, a ja se inace dosta znojim, ali proslo lito su mi se znojili dlanovi, stopala, ledja, lice, nit mene je doslovno curio znoj i razmisljala sam kako zelim ili umrijeti ili da dodje jesen napokon.
    Ljeto je bilo super kad sam bila dijete i isla na more, ali ova radna ljeta uopce nisu zanimljiva ni najmanje.
    E da, mozes pravit super zimske fotografije ako to volis, ici na klizanje, imas dulje vremena da se boris protiv celulita i krenes sa vjezbanjem( naravno ako to radis kao vecina nas), sporije staris jer si izlozena slabijim uv zrakama, ne moras biti svjeze izdepilirana jer se nose debele hulahopke i carape, ako se sjetim jos necega, javim :-p

    • Joj, ta vruca ljeta, kad stavis ruku na stol pa napravis lokvu kad je pola sata kasnije maknes. Uf, nije da ti zavidim :/
      A super su ti ove dobre stvari duge zime! Bas si me razveselila!!! 🙂

  2. Super čestitka tati, ajde da i zima posluži nečem 🙂
    Ne volim zimu jer sam zimogrozna, mrzim nositi milijun stvari na sebi i osjećati se u tome kao sumo borac, a opet se smrzavati :/
    Jedva sam dočekala proljeće i uživanje na suncu, odmah se osjećam poput Supermana 😀
    Ubuduće uzmi početkom 4. mjeseca godišnji i dođi u Hrvatsku na upijanje sunca pa se vrati u Kanadu taman kada prođe snijeg 🙂

  3. Odlična ti je čestitka! Barem je originalna jer nekako sumnjam da tvoj tata može dobiti još jednu takvu (osim ako nema još nekog tko živi u zimskim krajevima 😀 )

    Ja isto stalno kukam oko vremena. Ovdje je u principu kišno, puše i hladno je, ali ajde, tješim se da nije snijeg hehe. I ponekad bude i 5 stupnjeva 😀

    • 🙂 Sjetila si me da sam zaboravila spomenuti vjetar. I tu stalno puse, a imam osjecaj da vjetar dolazi ravno sa sjevernog pola jer nema nekih planina uokolo.

Leave a Reply

