Mala kupaonica i može li bambus preživjeti bez prozora

Prva kupaonica koja mi je zbog svojih detalja upala u oko bila je kod prijateljice u Hong Kongu. Tropska klima, puno svjetla, prozor i njen osjećaj za lijepo od kupaonice su napravili mini rustikalni spa. Orhideje, pletene košarice sa sapunima i losionima – svaki detalj mi se svidio. Čak su i ručnici lijepo zarolani i poslagani djelovali kao ukras. Vidjevši taj prostor nakrivila sam glavu, dvaput trepnula i upalila mi se lampica. Pa moguće je unijeti dizajn u kupaonicu! Meni to, iskreno, nikad nije palo na pamet (možda jednostavno kasno palim s nekim životnim zapažanjima).
Iako nisam odmah krenula u dizajnerske pothvate, uvijek mi je njena kupaonica ostala u sjećanju. U stanu gdje sad živim, podsvjesno su ideje o kupaonici koja ima nekakav karakter isplivale na površinu.
Kad smo se dečko i ja uselili, sve ostale sobe (dnevnu i spavaću) smo opskrbili mješavinom starog namještaja, novog, i “privremenih rješenja”, pa stan uglavnom izgleda kao veseli miš maš.
S druge strane, kupaonica je bila prazni kanvas pa smo uređenje započeli kupnjom zavjese za tuširanje na kojoj je sjena patke koja se kupa.

kupaonica01

Na red je došao bambus. Kako sam biljkomanijak (one nekako ožive i donesu prirodu, zelenilo i smirenost u svako mjesto) i zaintrigirana mišlju da imam biljke u kupaonici – kupili smo vazu i bambus. Iako me bilo strah staviti to malo zeleno živo biće u prostoriju bez prozora, on se dobro držao prve dvije godine. Kad je počeo žutjeti odozdo, skratila sam ga i dobio je novo prebivalište u staklenoj četvrtastoj ukrasnoj posudi, a njegovo mjesto zamijenio je novi.

kupaonica02

S plaže jezera Ontario pokupili smo kamenje koje nam je lijepo izgledalo i naplavljeni prut (koji mi sad izgleda kao nečije noge, pa me sad strah da se ne šeta uokolo dok mi spavamo, tako da ću ga zamijeniti drugim).

kupaonica02b
Tepihiće na podu smo kupili intenzivno crveno-narančaste, što je izgledalo prenapadno u kombinaciji s bljedunjavim ručnicima koje smo tada imali. Da bi napravili balans, kupili smo nove ručnike. Nismo se previše zamarali bojama, samo smo htjeli da je intenzivno.

kupaonica01b
Sapun za ruke je još uvijek u zimskom dekoru (maknut ću ga kad-ako dođe proljeće), a tu je i primjerak časopisa Style at home, za one koje vole nešto listati i koji su odlschool pa ne nose mobitele u kupaonicu.

kupaonica04

kupaonica03
Na vratima visi platneni organizator, za kojeg bih voljela da ipak ima malo veće džepiće, da mogu staviti još više proizvoda i da ne vire toliko. Tu mi je i zataknuta porukica iz jednog kineskog kolačića sudbine koja me baš nekako veseli.

kupaonica05

kupaonica06
Eto, to je moja mala kupaonica – mješavina intenzivnih boja, prirodnih elemenata i pomalo blesave zavjese za tuširanje.

9 thoughts on “Mala kupaonica i može li bambus preživjeti bez prozora

  1. Zavjesa je odlična (iako ne volim zavjese na kadama jer mi je odvratno kada me slučajno dodirne tokom tuširanja i zalijepi se za tijelo, traumatično haha). I baš je slatka kupaonica 🙂

  2. 😀 Hahaha Šminkolinin komentar me je izuo hahahaha xD
    Divna kupaonica, stvarno ima posebnu dušu 🙂 I uopšte nije bitna veličina prostora, najbitnije je minimalizmom uneti toplinu, a ne preterati. Što si ti uveliko uspela.

Leave a Reply

