Stvari od kojih ću odustati – Cupcakes

Kad sam se doselila u Toronto imala sam prilike imati kabelsku i omiljeni Food Network. U moru različitih emisija našla se i Cupcake Wars gdje se dvije kuharice natječu koja će napraviti bolje cupcakes.

cupcake1

Sam naziv cupcake zvuči obećavajuće i golica mi maštu i nepce: torta, šalica, radi li se o maloj torti, torti u malom, je li to kao bonsai ali za torte? Sigurno ima bezbroj kombinacija i sve su divne!

Prvi cupcake

Moje prve cupcakes kupila sam u dućanu povodom Canada Day: bili su maleni, simpatični, sa zastavicom zataknutom u kremu.

Iako sam bila malo skeptična jer je biskvit bio jednostavno žut, a krema dosadno bijela, vjerovala sam da me neće razočarati. U svom uzbuđenju nisam se ni puno obazirala na Nutritious facts koji su mi rekli da dva malecna cupcakes imaju masti kao da sam pojela hamburger i pomfri.

Prvi zalogaj spojio je moje usne s masnom šećerno bijelom kremom i dosadnim bezokusnim pomalo suhim biskvitom. Jedva sam se prisilila da ga dovršim. Pri zadnjom zalogaju koža mi se počela ježiti od slatke bezokusnosti. Bit će da je do vrste cupcakea, a i kupila sam ga u dućanu. Dućanu koji ima slastičarnicu, ali ipak dućanu. Možda trebam probati jedan iz prave slastičarnice – gdje rade tete iz cupcake wars.

Drugi cupcake

Baby shower kolegice na poslu. Svi smo hihotavi, veseli i zaljubljeno gledamo u cupcakes iz neke fancy slastičarnice. Izgledaju savršeno, ljupko i zamamno. Dvije su vrste: Double Chocolate i Red velvet. Znajući kako je red velvet samo biskvit pofarban u crveno i u strahu od bijele kreme, odlučujem se za double chocolate. Mmmmmmm… smeđi moj slatkišu, počnem mu tepati. Očekujem kombinaciju čokoladnog biskvita iz sacher torte i svilenog dekandentnog čokoladnog moussa.

cupcake2

Odlomim komad vilicom, hamnem ga i – razočaranje. Žvačem smeđe nešto što nije baš čokoladno i kremu koja ima okus kao da si uzeo komad margarina i smutio ga sa šećerom u prahu. Kolegice se smješkaju i hvale svoje cupcakes. Ja se smješkam i mislim jel nešto nije u redu sa mnom ili su svi pristojni a zapravo nitko ne uživa. Izgleda da ipak nešto nije u redu sa mnom jer na kraju te male zabave kolegice jedva čekaju da si međusobno podijele i ponesu preostale cupcakes za doma.

Treći cupcake

Managerica iz marketinga se udaje. Njeno ime je Maija i zgodna je, uspješna, pametna i super se oblači. Dolazi kutija neobičnog oblika s najslađim mini cupcakes na svijetu iz slastičarne koja je specijalizirana za cupcakes. Ja sam spremna. Spremna da se razmazim i da sva moja prethodna iskustva nestanu pri poljupcu s tim komadićem raja.

Uzimam chocolate & peanut butter. Malen je pa ga zagrizem, bez straha da ću se sva umaljati i potencijalno nedajbože potratiti  dio kreme na obrazu umjesto da završi u ustima.   Zagrcnem se. Ovo je loše! Progutam uz minimalno žvakanja. Usta su mi obložena slojem šećerne biljne masti s primjesom kikirikija. Ostatak vratim na tanjurić i kad se vratim na svoje mjesto diskretno ga lansiram u smeće.

cupcake3

Nema budućnosti za mene i cupcakes. Ne razumijem i službeno odustajem. Bar će mi krvne žile biti zahvalne!

 

11 thoughts on “Stvari od kojih ću odustati – Cupcakes

  1. Nema tu srece cim niste kliknuli na prvu :-p Tako i ja imam faze kad zelim zavolit neku hranu ili pice koji mi se cine super kao ideja, ali nazalost u praksi bude nesto drugo.Zadnji pokusaj ljubavi koji nije uspio su zdravi smutiji :-p

  2. Ja sam definitivno cupcake love lover 😀 upravo sam ih danas pravila.
    Cula sam od mnogih da ti cupcake preko grane 🙂 samo lijepo izgledaju. I zaista izgledaju savrseno, proslavili su se u seriji Sex and the City i od tad su svi ludi za njima. I ja sam 🙂 ali ih radim po nekim svojim receptima/ muckalicama, pa ako je neko zainteresovan saljem recept 🙂

  3. Ja cupcakese smatram besmislenima i nezgodnima za jesti. Previsoko je sve to skupa da lijepo zagrizeš i kremu i biskvit. Ali volim mafine i to one vulgaris, bez kremastih dodataka na vrhu. 😀

  4. Ja evo sad skontah da nikad u životu nisam pojela cupcake. Valjda jer su mi uvijek izgledali nepraktični, ja moram imati i šlag i biskvit u jednom zalogaju :D. Jednom se otvorila cupcake slastičarna u Sarajevu i tad sam imala namjeru da ih probam, ali brzo se zatvorila, sad mi je jasno i zašto :D.

Leave a Reply

