Što mi je zagolicalo maštu ovaj mjesec #2

IQ nam padne za 10 bodova kad smo prekinuti

Ovo sam čula na tečaju o produktivnosti na koji me je firma poslala. I ima smisla. Radim na nečemu, dođe kolega, priupita me za savjet, odgovorim mu, vratim se onome na čemu radim, skoči mi email, bacim oko, nije neki problem, vratim se poslu no pobjegla mi je misao i nisam ni sigurna gdje sam stala.

89_naposlu

89_naposlufokusirana

No, ono što je meni zanimljivo je da ako me nitko ne prekine, budem ja već samu sebe. Usred važne analize na kojoj radim meni dođe da pogledam koje sastanke imam sutra, pa si napravim par bilješki za sastanke. Taman kad se vratim analizi, zaključim da sam žedna i odem po čašu vode. U povratku na svoje mjesto vidim kolegu kojeg trebam za detalje marketinške kampanje. Zabilježim si što mi treba i vratim se toj analizi u kojoj sam samu sebe prekinula već pet puta. Uf!

Važnost 5P: Proper planning prevents poor performance

Ovo si izgovori ako se želiš nadahnuti ili ako želiš reći puno riječi koje počinju slovom P.

Google Maps plava točka i Tango

Ja sam veliki obožavatelj Google Maps kad putujem. Kad sam spojena na WI-Fi učitam si, na primjer, cijeli Manhattan, odem s curama van, i onda se okolo šećem sva pametna jer mi plava točka govori gdje sam. Ili kad u Ljubljani ne mogu naći slastičarnicu koju tražim, plava točka i Google Maps mi odmah pokažu gdje je što.

89_ikea

E sad, domislio se Google da smo mi ljudi znatiželjni i volimo naći stvari koje tražimo pa će nam i pokazati gdje je što unutar zgrada. Nazvali su to projekt Tango. Bit će da će me baš kao taj senzualni južnoamerički ples, Google voditi po Ikei u potrazi za šalicama.

Montesquieu o životnoj problematici:

If you only wished to be happy, this could be easily accomplished; but we wish to be happier than other people, and this is always difficult, for we believe others to be happier than they are.

A jel nas zanimljivo opisao taj Montesquieu! Ispada da smo kao ona iluzija s nekim 3D stepenicama koju kad gledaš nikad ti nije jasno što je gore, a što dolje i kako se popeti na vrh.

89_iluzijasrece

8 thoughts on “Što mi je zagolicalo maštu ovaj mjesec #2

  1. Ovo za prekidanje same sebe u potpunosti razumijem.
    Npr.jucer unosim uplate u racunalo i razmisljam gdje da odem na depilaciju pa si zabiljezim u mob da pogledam salone okolo :-p

  2. Daaaaa, zapravo je velika zabluda da su sve žene sposobne za multitasking – ja prva nisam, pogotovo otkad sam rodila (krenulo je od pregnancy braina pa nadalje) 🙂 Ali psssst!

    • Hehe, tu kad imas malo dijete kazu da imas “mama brain” jer ne razmisljas punim kapacitetom. Al, ako mene pitas, mamama je sve oprosteno! 😉 🙂

  3. Pa sad si i moje misli zagolicala 😀 Multitaking ja mislim da mi ide odlično 😀 ali nakon jako kratkog vremena shvatim da zapravo ništa nisam uradila, i da mi treba puno odmora od tog što nisam ništa uradila :S

Leave a Reply

