Strategije kad trebaš raditi nešto dosadno (a kava ne pomaže)

Na poslu mi je često zanimljivo. I to toliko zanimljivo da mi se i ne da ići kući nego bih samo radila analize i razvijala strategije.

Ali onda se desi jedan dan kad ono što trebam napraviti je baš dosadno. Dosadno, ali i zahtijeva moju punu koncentraciju tako da ne mogu ni odlutati mislima, slušati muziku ili na bilo koji način zabaviti svoje misli.

Evo koje sam strategije motivacije isprobala danas:

– popila kavu (tako očito, i pomoglo je nekih prvih pola sata)

– pazila da sam dovoljno hidratizirana (iliti popila sam nekoliko čaša vode) što je dovelo do

– svakih sat vremena prošetala sam se (do wc-a)

90-1hidratizirana

– skinula sam vestu ne bi li mi bilo hladnije, jer možda mi adrenalin skoči kad mi je hladno, pa mi se poboljša dotok krvi u mozak. Onda sam pomislila kako mi sad tijelo troši energiju da se zagrije umjesto da misli, pa sam ponovo obukla vesticu.

– popila sam vruću čokoladu (nikad ne pijem više od jedne kave dnevno, tako da mi je preostala čokolada. A čokolada je dobra za tvoje kognitivne funkcije!)

– uslijed sugar crasha prekopala sam torbicu u potrazi za žvakaćom. Našla sam je pa sam je žvakala dok nije izgubila okus (kažu da žvaka pomaže u fokusu).

– otišla sam posjetiti tim za optimizaciju jer mi razgovor često podigne adrenalin. Taj adrenalin me držao punih deset minuta pri povratku za stol

– sjedila sam uspravnom, sjedila sam zavaljeno. Niti jedno nije pomoglo.

– skinula sam cipele i živahno mrdala prstima ispod stola.

– češkala sam se po čelu, ali sam odmah prestala jer znamo kako češkanje uglavnom završi

– napravila sam si čaj od limuna (čak i sam miris limuna bi ti trebao osvježiti mozak i podignuti raspoloženje)

– svakih 5 minuta sam provjeravala svoj napredak (loša ideja!)

– stavljala sam si kvačice nakon svakog koraka pa me sakupljanje kvačica (koje sam sama sebi dodjeljivala) bar malo veselilo

– odlučila sam da ću nakon što završim bez grižnje savjesti uzeti pauzu od pola sata i napisati post za blog o strategijama za borbu s dosadnim zadatkom

Očito sam privela kraju svoju aktivnost punu motivacijskih izazova i slobodno mogu reći da više manje nijedna strategija nije uspjela. A možda zapravo i jesu uspješne jer sam izdržala i obavila zadatak!

90-2_graf_motivacija

Ako netko ima strategiju koja pali, ma koliko blesava bila, molim da je podijeli u komentaru jer u trenucima monotonog zadatka, možda spasi dan meni i svima koji se nađu u sličnoj situaciji!

3 thoughts on “Strategije kad trebaš raditi nešto dosadno (a kava ne pomaže)

  1. Nemam neke strategije osim nagrađivanja sebe kad obavim neki dio, ali ove tvoje uopće nisu loše i sigurno ću ih isprobati kad zagusti 😀

  2. Hahah, strategije nemam, osim da nekako pokusam da se trgnem i motivisem ili ako vidim da bas ne ide napravim plan kako cu sutra to da odradim i malo dam sebi oduska.. Ove nedelje mi nesto svaki dan tesko pa mi se sve nagomilalo za petak. Upravo sam uzela zvaku da vidim da l funkcionise!

    • Plan za sutra ponekad nije losa ideja, samo treba se onda sutra probuditi i uhvatiti plana! Zelim ti nalet energije i da obavis sve sto si zamislila za petak 🙂

Leave a Reply

