Posao, život, balans?

final1

Opet su mi na nekoj društvenoj mreži iskočile fake posljednje riječi Steva Jobsa u kojima kaže kako je potratio život na posao i imetak umjesto na neke smislenije životne opcije.

Moja situacija je da baš volim svoj posao, ali volim i, na primjer, svoje miševe, pa si mislim da li ću jednog dana žaliti što nisam bila radila na još više projekata, ili što nisam imala više miševa?

final2

Posao mi je dosta dinamičan i uključena sam u puno toga, i još mi je sve jako zanimljivo pa se previše angažiram. Puno se toga paralelno događa, često letim sa sastanka na sastanak i ponekad je sve to više nego što mogu podnijeti pa se uhvatim skroz nepripremljena u situaciji kad se od mene očekuje da kažem nešto pametno.  Često sanjam projekte na kojima radim – i pomalo sam opsjednuta. Opsjednuta, ali s veselom iskrom u očima.

final4

final3

E da sam ovaj post napisala u petak nakon što sam došla s posla, tu bi završio. Ovako je nedjelja, provela sam subotu igrajući tenis i vozeći se na biciklu. Danas ujutro posjetila sam napuštenu tvornicu cigli, gdje je sada preslatka tržnica lokalnih farmera, mali kafići sa raznim slasticama, roker na gitari koji svira vesele pjesme, obitelji s djecom i psima na sve strane, a sve usred šume, pored male močvare s lopočima iz koje te gledaju žabe i kornjače.

I svidjelo mi se sjediti ispod drveta i jesti skupe organske krumpiriće s morskom soli i majčinom dušicom, gledati šaš, biti prazne glave i vesela.

Možda je to balans? Biti prazne glave, pa biti pune glave? Stvarno ne znam. Budem se osluškivala sljedećih par mjeseci.

final5

6 thoughts on “Posao, život, balans?

  1. Nema lepseg nego voleti svoj posao, onda imas snage i volje za sve i uspes da napravis sebi osecaj balansa jer te sve ispunjava- sve i ako balansa mozda bas i nema, bar je lep osecaj tu 🙂

Leave a Reply

