Jaja na oko i nagrada na poslu

Čudno sam provela zadnjih par tjedana: izgubljena u poslu preko dana, u Olimpijskim igrama navečer, sanjajući sastanke i utrke s preponama.

I tako sam se jedan dan na poslu tješila da će trenutno ludilo proći, da samo trebam izgurati važnu prezentaciju u petak, i da ću onda odahnuti. No, prije tog petka dogodilo se nešto neočekivano. Imali smo veliki sastanak svih odjela, šefovi su naizmjenice govorili o postignućima i izazovima, i onda je jedan od managera rekao da bi posebno htio istaknuti dvije osobe koje su pomogle u jako bitnom projektu i uručiti im nagradu. Tu sam se ja počela nervozno smješkati jer sam puno radila na spomenutom projektu. Ta-daam! Te dvije osobe smo Mike i ja! Svi su nam počeli pljeskati, ja sam od sreće jedva zadržala suze i drhtavom rukom prihvatila sam svoju nagradu – komadić platna s maskotom firme koji si mogu zakačiti na majicu.

Možda si sad svatko misli – pa dobro, jel je pao neki bonus? Nije, i vjerojatno zato što sam zadovoljna plaćom, meni ta mala blesava krpica toliko znači. Toliko da sam do kraja tjedna radila s osmjehom umjesto grčem na licu.

Ta krpica za mene ima snagu pohvale i priznanja.

A ja od malena padam na to.

Moja draga starija sestra uvijek je znala kako me najlakše potaknuti da napravim nešto što se njoj ne da. I pritom učiniti da se osjećam dobro.

93-1.jpg

93-2

93-3

9 thoughts on “Jaja na oko i nagrada na poslu

  1. Ja sam mislila da jedino R i ja koristimo foru “Ajde ti, ti to radis bolje” 🙂 Al kod nas je to fora i obicno se ovaj drugi samo slatko nasmije…

  2. Hahaha, baš si lako podmitljiva 😀 Strip ti je super, trebala bi ih crtati malo češće 😀
    I čestitke na uspjehu! Nadam se da ćete u budućnosti nagraditi i s kojim dolarom više 😀

Leave a Reply

