Prvi put te vidim u hlačama!

– ili kako postati suknjaš i haljinaš

Prvi put te vidim u hlačama! – Ovo je veselo uzviknula kolegica kad sam danas ujutro došla na posao u mojim crvenim ‘za-na-posao’ hlačama.

I jedini razlog zbog kojeg sam obukla hlače je jer sam dolaskom svježijeg vremena zaključila da je vrijeme za bicikliranje do posla. Nije mi se dalo premišljati koja suknja ili haljina mi ide uz moj bicikl, pa sam obukla hlače. Očito nakon dugo vremena.

94-suknje-za-na-posao-1

Radost suknji otkrila sam u onoj novogodišnjoj odluci kad mjesec dana nisam nosila hlače na posao. Sjećam se da mi je tada to zvučalo intrigantno i egzotično. Danas sam pak na drugoj strani. Na strani koja vidi nebrojene prednosti suknji i haljina. A ono što mene najviše veseli je da:

– nema toliko problema oko mjera i veličina

Ja sam visoka pa su mi neke hlače kratke, ali kod suknje mi ništa ne smeta centimetar simo ili tamo. Manje je i problema sa strukom, u kojem mi je stanju trbuh i koliko mi je guza prpošna. (ako si ljubitelj super utegnutih suknji ovo se ne odnosi na tebe)

– super su za posao 

Na novom poslu traperice ne spadaju u prihvatljivi dress code, a poslovne hlače su mi muka za naći. I tu su upale suknje i haljine kao spas!

Kod mene sve počelo sa dvije suknje: crnom i bojom pudera. Obje su jednostavnog kroja i malo iznad koljena. I na njih mi sve ide. Ja sam doduše jako labava oko toga što ide, a što ne ide zajedno.

Sljedeće sam kupila zgodnu pencil suknju koja ima zanimljiv čipkasti detalj. Ta zgodna suknja je istovremeno i nezgodna jer je uska pa moram lagano skakutati po stepenicama i ne koračati kao Shrek već kao plaha djevojka.

Slijedila je plisirana crnu koju sam baš puno nosila ovo ljeto, te duga pletena koja je idealna za zimu.

94-suknje-za-na-posao.jpg

Od nezgoda koje možeš doživjeti kad nosiš suknju prvo mi na pamet pada vjetroviti dan. Naravno, što je vjetrovitije to je veća vjerojatnost da si u širokoj i lepršavoj suknji. Druga stvar koje ti se može desiti je da si nakon odlaska na wc nekim čudnim nedokučivim potezom zatakneš stražnji dio suknje u gaćice. To je jako zanimljiva situacija jer a) pokazuješ guzu okolo i b) nisi toga svjestan. Nekoliko puta sam umalo tako izašla iz wc-a na poslu tako da opreza nikad dosta!

12 thoughts on “Prvi put te vidim u hlačama!

  1. Ja sam jos uvijek na ovoj drugoj strani, traperice se srecom mogu nositi u mom uredu, fleksibilni smo.
    Ali stalno odlucujem kreniti sa suknjama pa nikako.
    Nadam se da cu preko zime( kad se nose deblje carape i nije potrebno redovito depuliranje) zaista i krenuti sa suknjama 😀

    • Uf, da se kod mene traperice mogu nositi ne bih bila non-stop u suknjama! A sto se tice carapa, ja sam jedna od onih sto u uredu i po ljeti je u crnim najlonkama – klima puse pa je dosta hladno!

    • Nisam ni ja golonoga – doduse ljeti na posao idem golih nogu i u tenisicama, pa cim dodjem se prezujem u cipele i crne najlonke. Izgledam pomalo blesavo kad tako hodam vani, ali sto se moze, ima jos poslovnjaka koji tako izgledaju.

  2. “Ja sam doduše jako labava oko toga što ide, a što ne ide zajedno.” haha tako je i kod mene, sve ide skupa 😀
    ne nosim šoseve niti haljine, imam jednu jedinu haljinu i to samo jer sam išla na svadbu prijateljici, čak mi je i malo žao što sam ju dala šivati, vjerojatno bih bila sretnija da imam neke fensi hlače i sako jer njih bih sada mogla nositi, a haljina stoji u vreći pod krevetom 🙂

  3. Suknje i haljine sam posebno zavolela u trudnoci, i ta ljubav se samo nastavila. I helanke! Nekako mi sve lagodnije stoje tu oko stomaka 🙂

Leave a Reply

