Mjesec nekupovanja

Krajem osmog mjeseca sam vidjela da mi baš i ne idu moje novogodišnje odluke pa sam brže bolje odlučila da će mi rujan biti mjesec nekupovanja.

I evo ga – prvi je listopada i ispunila sam zadatak!

Ovo su mi bili izazovi:

1. Dugačak i stresan dan na poslu. Pri povratku prolazim pokraj Shoppersa (kanadski dm) i tako bih svratila i malo pronjuškala po kozmetici, sapunima, ma i zubnim pastama! Ali ne – nema ovaj mjesec tih privremenih radosti koje nosi tek kupljena stvarčica.

95-1

A onda dođem doma i vidim da mi ništa ne fali i da me najviše veseli fina večera.

2. Samom činjenicom da neću ništa kupovati sam postala svjesna stvari koje baš jako odjednom želim kupiti. I to od ranog jutra. Probudim se, ogrnem ogrtačem i pogledam šlapice. Raspadaju se na peti. Moram kupiti nove! Gaćice – imam samo par u tom modelu koji mi je najdraži – treba mi još! Šminkanje – pa kako još nisam kupila niti jedan MAC paint pot a želim si ga od 2014?! Gdje mi je najbliži MAC? Zahladilo je i nosi mi se šal – posežem za omiljenim ljubičastim. Baš je divan – želim si kupiti još koji – isto ljubičasti!

95-2

A onda izađem van, stavim audio knjigu na uši, i udahnem svježi jesenski zrak i sve pozaboravim. Blaženi ovaj moderan život pun distrakcija!

95-3

 

Mjesec nekupovanja 2015.

Mjesec nekupovanja 2014.

2 thoughts on “Mjesec nekupovanja

Leave a Reply

