Google slike me savjetuju

Kažu da je radoznalost ubila mačku, a ja kažem da je to sigurno bilo prije Googla jer danas koliko god si radoznao, sve možeš saznati iz fotelje.

I tako je mene, zapelu u večernjim satima na poslu, uhvatila radoznalost. Za sve je kriv manager koji me pitao koja bi to bila najvažnija stavka u jednom procesu. Odgovorila sam mu, a moj čudno vedri mozak je odlučio priupitati Google za najvažnije stvari u životnim procesima. I to Google slike – prvi i drugi rezultat.

Najvažnije pri kuhanju…

…je sol!

najvaznije_u_kuhanju

Pa ima smisla – sol ide u skoro sve. Živjela sol! I umjerenost u soli! A drugi rezultat je pametna misao o važnosti kuhanja.

Najvažnije u životu…

… nisu stvari!

najvaznije_u_zivotu

Ovo mi kaže druga slika po redu. Prva mi poručuje da dom nije mjesto, nego osjećaj. Vrijeme se ne mjeri satom nego trenutcima, i treće – nešto s otkucajima srca.

Najvažniji dan…

… je dan kada si se rodio i dan kada si saznao zašto!

najvazniji_dan

Google slike su prilično sigurne za ovo. Ja sam očekivala nešto konkretnije, na primjer: četvrtak.

Najvažniji mjesec…

… je sada! A ako ne sada onda veljača!

najvazniji_mjesec

Dok je potraga za najvažnijim danom bila pomalo neuspješna, najvažniji mjesec nije razočarao!

Najvažnije za žene…

… je da piju vodu!

najvaznije_za_zene

Ne znam što da si mislim o drugoj slici.

Najvažnije za muškarce…

… je da su pametni i mišićavi!

najvaznije_za_muskarce

Najvažnija odluka…

… je da budeš dobre volje!

najvaznija_odluka

Ovo mi se sviđa. Često je biti dobre volje zaista stvar odluke.

Najvažnije za dug život…

… je da živiš fabulous!

najvaznije_za_dug_zivot

Kaže mi Freddie s druge slike: The most important thing is to live a fabulous life. As long as it’s fabulous I don’t care how long it is.

A za kraj, možda najkorisnije od svega:

Najvažnije za igru skrivača…

… je da ako ti nekog ne vidiš, to ne znači da on ne vidi tebe!

najvaznije_za_igru_skrivaca

One thought on “Google slike me savjetuju

Leave a Reply

