Lov na lišće i čuda jeseni

Ne znam koliko sam baš istinski voljela jesen prije doseljenja u Toronto. Na pamet mi samo padaju magle i kiše, i vjerojatno sam ja kriva jer sam bila u nekim drugim mislima i nisam primjećivala ljepotu oko sebe. Ili sam možda bila pod utjecajem Cesarićeve jeseni koja je tu, u tuzi kiše.

U pet godina ovdje, još maglu nisam vidjela. Dečko je jednom uzviknuo magla – no meni je to više djelovalo kao neka sumaglica nad travom. Kiša ne pada svaki dan. Padne možda jednom tjedno po pola dana i onda je opet sunčano. Dakle, cijela moja predodžba jeseni u smislu „iza kiše dolazi magla“ se promijenila.

lisce3

Jesen i ja se sad jako volimo jer:

  1. Jedan od najdražih praznika – Thanksgiving – je u jesen, točnije drugi vikend u listopadu (američki je kasnije, za one koji su zbunjeni ovom informacijom). I onda pečem puricu i pitu od jabuka i brojne mirisne jesenske poslastice.
  2. Jesen miriše – miriše na prvi mraz, lišće, kišu, sunce s vjetrom.suma1
  3. Jesen inspirira – Nakon ljeta i fjake jesen me dočeka s bistrinom. Bistrinom prožetom sjetom i inspirirajućim mislima.lisce2
  4. Jesen me čini opsjednutom lišćem. I nisam jedina. Kao što možeš pratiti vremensku prognozu, možeš pratiti i kako se po kojim parkovima mijenja lišće i kada je najbolje vrijeme za loviti jesenske boje. I ja idem u lov svake godina – uglavnom do jezera i po šumama.jezero1
  5. Lososi plivaju uzvodno u jesen. To sam prvi put vidjela ove godine. Gledam ja neku plitku rijeku i jadne povelike ribe koje plivaju uzvodno i skaču preko prepreka. Ljudi navijaju, i kad koja riba uspije svi kliču i daju si high five. Ja u čudu trljam oči i pitam park rangera jel ovo salmon pliva uzvodno isto kao i u dokumentarcima? On me pogleda pogledom punom kanadskog razumijevanja za pridošlice, nasmiješi se i kaže: Da, baš kao i u dokumentarcima.losos1
  6. Jesen je prije zime, a zima tu je duga, duga i preduga pa se jesen čini kao zadnja prilika za šetnju bez suza.

lisce1

Živjela jesen i čudesna priroda!

7 thoughts on “Lov na lišće i čuda jeseni

  1. Zivim u Hrvatskoj i to ma moru i od kada radim, a ne mogu ko prije cijelo ljeto provest na plazi,jesen mi je najdraze godisnje doba jer je najugodnija, a ja volim i kise :-p

  2. Divan tekst o jeseni. Primijetila sam kako sam starija sve manje volim proljeće-ljeto, a sve više jesen-zimu. Kada nije kišna jesen je produžetak ljeta sa svim divnim bojama, okusima i normalnijim temperaturama. Divna za šetnju i razmišljanje o životu ❤ Super su ti slike.

Leave a Reply

