Što me dočekalo u Hrvatskoj

Uzela sam zadnji komadić godišnjeg i doletjela na tjedan dana u Zagreb. I dočekalo me:

  1. Magla i kiša. Nije me vrijeme htjelo razočarati ni opovrgnuti moj prošli post, pa mi je prvi dan serviralo maglu s kišom. Drugi dan me rosio kišom bez magle.99_magla
  1. Veseli tata na aerodromu koji mi maše i brkovi mu poskakuju.
  1. Mama otvara vrata od stana i zapuhne me miris pečenog kupusa. Unatoč jet lagu odmah mi sline cure.

99_mamic_tatic

  1. Veliki obiteljski ručak kod sestre. Nakon odlične hrane, slijede kremšnite i kava. Vodi se diskusija na kojem su placu bolji domaći mlinci. To mi nedostaje u Torontu. Onda se spomene politika i to mi ne nedostaje.
  1. Repriza Zabranjene ljubavi. Izgleda da ona uzrečica: Jedino što je u životu sigurno je promjena, ne vrijedi za tu seriju. Ili se jednostavno želi dati prilika onima koji su propustili prošlih trideset setova ponavljanja.
  1. Mandarine. Sezona je – špricnu me kad ih gulim i zamirišu zrak. Kisele su i slatke, i dok ih jedem najavljuju mi dolazak zime.
  1. Kava i dim cigarete. Zaboravila sam na taj podsjetnik druženja s prijateljima – dim cigarete koji mi se uvuče u šal, majicu, kosu. I ta kava za koju se dogovaramo, iako ću vjerojatno naručiti čaj. Svi mi znamo, nije stvar u kavi. Kava je šifra. Šifra za: Vidjet ću prijatelja ili prijateljicu, biti ću svoja, pričati, slušati i smijati se.

99_caj

2 thoughts on “Što me dočekalo u Hrvatskoj

  1. Nadam se da si se lipo provela u Zg. 🙂 Nasa zemlja ima poseban sarm, osim kad je o politici rijec, to ne treba ni komentirat :-p

Leave a Reply

