Kako sam ofrlje ispunila novogodišnje odluke

Tko me prati zna kako svake godine donesem šest novogodišnjih odluka kojih se onda šest mjeseci pokušavam pridržavati – jedna odluka – jedan mjesec. I do sada, baš mi je išlo!

No ove godina sam zakazala – i mogla bih sad nabrajati poslovne ili zdravstvene izgovore, ali ništa to ne drži vodu. Mogla sam naći vrijeme, mogla sam naći način, ali jednostavno nisam.

100_odluke_napola

O mjesec dana plivanja 5 x tjedno sam pisala ovdje, a o mjesecu nekupovanja tu. Idemo na ostale:
Veljača – mjesec limitiranih ekrana – ova odluka je bila uspješna. I začudo, s ovom odlukom niti jedne godine nisam imala problema, iako je se najviše pribojavam.
Kao i obično limitirani ekrani rezultirali su s puno kuhanja, čitanja i slušanja audio knjiga.

Ožujak – mjesec dana beauty rutine.
Plan mi je bio osmisliti svoju beauty rutinu i onda je se pridržavati. Nije krenulo loše, ali previše sam ja osoba od trenutka kad su serumi i kremice u pitanju. Umjesto nekakvih rutina, odlučila sam isprobati nove stvari, kao:

Prati kosu jednom tjedno. A jooooj! Moja kosa se baš i ne masti, ali tjedan dana, a da izgledam pristojno i mogu na posao je pravi science fiction! Da si pomognem, bacila sam se u pripremanje suhog šampona iz kućne radinosti pa bih se njime počela prašiti tamo negdje od četvrtog dana. Kosu nikako ne bih vezala u rep, nego bih zadnja dva dana imala opuštenu pletenicu sa strane, i kosu podignutu na tjemenu. I svejedno najdulje što sam izdržala je bilo šest dana.

100_diy_suhi_sampon

Nadala sam se da će s vremenom tih zadnjih par dana biti bolje, no i nakon skoro dva mjeseca, situacija je ostala ista. Ne vidjevši pomak, vratila sam se uobičajenom ritmu pranja kose.

Mini spa za stopala. Ovo mi je postalo omiljeno! Jednom tjedno, u plastičnu posudu kupljenu posebno za ovu priliku za 2 dolara u dollar store-u, ja toćam noge. Kapnem nešto mirišljavo, nešto pjenasto, vruću vodu (znam da vruća voda nije prijatelj kože, no tako mi paše!), gledam tv, migoljim prstićima i uživam. Sve završim finom, bogatom kremom i kao da mi se cijeli duh čarobno regenerira.

Travanj – mjesec urbanog plesa.
Za ovo mi je savršeno došao, kao naručen, energičan i urban, Fitness Marshall.

Taj Fitness Marshall je jako zabavan ali i odličan ako želiš osvijestiti koliko si nekoordiniran i šlampav. Nemoj da te to spriječi nego se razbacuj kao da nema sutra. Prvi puta, nakon 3 pjesme, ja sam bila sva zajapurena i s blesavim osmjehom! Napravila sam si play listu s nekoliko pjesama i svaki put bih plesala na nju, u nadi da ću malo poloviti i koreografiju, a ne samo krenuti normalno, a onda nastaviti pomahnitalo po svom.

100_fitness_marshall

Nažalost, nisam plesala cijeli mjesec – mislim da sam plesala nekih 5 puta. Zato je i ofrlje u naslovu.

Moja šesta odlika bila je priprema novih jela, ali o tome ćemo sljedeći put.

Nadam se da su svi koji su donijeli neke odluke bili bolji od mene!

2 thoughts on “Kako sam ofrlje ispunila novogodišnje odluke

Leave a Reply

