Moja razmažena novogodišnja odluka

Kao i mnoge stvari danas, ideja mi je došla lunjajući Instagramom. Naime, Dunja u oblacima i Baushka – Jelena su isti dan objavile sliku Lush kugle za kupanje. U isto vrijeme ja sam pisala post o ovogodišnjim odlukama u kojima se nisam proslavila, pa me pomalo i mučio taj moj nedostatak predanosti.  Iako sam  osoba koja se tušira i nestrpljiva je glede kupanja i namakanja u kadi, uvijek su me te kugle privlačile.

I evo ga! Savršena ideja za odluku koju jedva čekam i vjerujem da ću je sa zadovoljstvom odraditi kako spada. Počastit ću se s pet kugli za kupanje koje ću koristiti tijekom siječnja. I dok ću se kupati u toj galaksiji boja, mirisa i čudnovatih plutajućih čestica, smislit ću ostale novogodišnje odluke.

Nedugo nakon  donošenja ove odluke, došao je boxing day – dan sniženja – kada se ja tradicionalno zaputim u mall i kupim nekad više, nekad manje uzbudljivo donje rublje.  Ovaj ponedjeljak hrabro sam se zaputila u Lush gdje sam prvo u košaricu ubacila kugle na sniženju: Autumn Leaf i Lord of Misrule. Na temelju mirisa uzela sam Avobath (svježe i citrusno) i Butterball (vanilasto i sneno), a Sex Bomb jer je jedna od najpoznatijih kugli. Od straha da mi ne zafali mjehurića u košaricu sam ubacila i bubble bar Sparkling Red Slippers.

lush-novogodisnja-odluka

Jedva čekam baciti se u isprobavanje – jer zašto ne bi novogodišnja odluka bila malo se razmaziti!

4 thoughts on “Moja razmažena novogodišnja odluka

Leave a Reply

