Bake u Černobilu, jednorozi i pozivi telefonom

Nije da sam imala nevjerojatan tjedan ili pojela gulaš od čudnih gljiva s LSD knedlama, nego sam otišla u knjižnicu i prelistavala časopise.

Entrepreneur mi je poručio dva savjeta o ponašanju na poslu:

Uzmi telefon u ruke. Iako se nove generacije boje telefona kažu da ga ne treba skroz zanemariti na poslu. Ne znam koliko sam nova generacija, ali tu su me skroz našli.

103_phone

James Victore me savjetuje da uvijek tražim više. On je poslovicu “ako ne tražiš nećeš ni dobiti” odlučio nabildati. Na poslu, ako želiš ponija traži jednoroga. A kad ti univerzum da što tražiš, onda mu kažeš: Hvala lijepa, mogu li dobiti još? Samo ne znam kako to da iskombiniram s filozofijom be more with less.

103_more_with_less

O Magazine me dočekao s nasmiješenom Oprah na naslovnici (što izgleda simpatično, no s druge strane pomalo bizarno kad ispred sebe vidiš 20ak časopisa s 20ak Oprah koje ti se smiješe u različitim pozama). Iako pomalo umorna, za oko mi je zapeo tekst Elizabeth Gilbert. U njemu kaže da ne samo da se želi prisjetiti svog unutarnjeg djeteta, nego da želi kanalizirati i svoju unutarnju, ludu, radim-što-me-veseli-i-baš-me-briga baku. Na to ju je ponukao dokumentarac o ukrajinskoj bakici Hannah koja se doselila natrag u Černobil i s drugim bakicama i djedicama tamo živi, pije radioaktivnu vodu, uzgaja radioaktivno povrće u radioaktivnom vrtu, a za večeru jede radioaktivnu kokoš. I svih baš briga i veseli su i ide im bolje nego brojnim ljudima u sigurnom okruženju. Ima i dokumentarac i tome: The Babushkas of Chernobyl kojeg ću baš potražiti.

Cosmopolitan mi je servirao članak kako da fejkam svoj izgled. I nisam ja ništa protiv umjetnih dodataka – već se godinama igram mišlju da kupim umjetne trepavice, ali da su barem to malo suptilnije napisali. Ajde, bar je pas na slici smiješan.

103_fake_hair

Esquire mi je ponudio interview s uspješnom CEO tetom, koja je rekla: Pravo vrijeme za zasaditi drvo je prije 20 godina. Drugo pravo vrijeme je sada. Mislim da ona to citira nekoga, no slažem se – the time is now! Pustit ću tu misao da mi se mota po glavi dok ugodno gubim vrijeme i gledam drugu sezonu Parks and Recreation.

4 thoughts on “Bake u Černobilu, jednorozi i pozivi telefonom

  1. I ja cu se zamisliti nad svom ovim a ja nisam baka nego beba Cernobila hehe
    Parks and Rec mi je najnajnajbolja serija svih vremena i pogledala sam sve sezone vec nekoliko puta i radit cu to dok god sam ziva 😀

Leave a Reply

