Potluck iliti Lonac Sreće

Potluck je nešto što prije dolaska u Kanadu nisam doživjela. Zapravo, najbliže tomu bi bilo kad bi imali neko obiteljsko okupljanje pa bi pa bi moja sestra donijela kolač.

106_1_potluck

Poanta potlucka je da tko god organizira druženje ne mora svu hranu napraviti sam, nego svatko donese nešto. Salate, predjela, glavna jela, prilozi, deserti, sokovi. Na kraju imaš mini švedski stol finih jela i nitko se nije pretrgao od posla, a svi uživaju u izobilju hrane. Potluck je super i ako i nisi od kuhanja, onda samo kupiš neki pladanj s voćem, cheesecake ili budeš osoba koja će donijeti plastične tanjure, pribor i salvete.

Danas smo na poslu imali mega potluck ručak s jedno stotinjak ljudi. Kako to funkcionira? Organizatorica Michelle nam je poslala mail i listu na kojoj možemo zabilježiti što ćemo donijeti. Deset rubrika (predjela, vegetarijanska jela, prilozi…) i deset slobodnih mjesta. Ja sam se zabilježila za prilog – Scalloped Potatoes. Puno posla, ali me uhvatila neka euforija kad sam se prijavljivala. Nažalost ta euforija me nije držala jučer navečer dok sam trebala ispeći moj scalloped krumpir (krumpir na listiće zapečen u bešamel sosu sa cheddar sirom), ali što se mora nije teško (ili je još i teže?). Da radost bude još i veća, Dečko kad je došao kasno navečer doma, se sav poveselio gurmanskom mirisu u zraku. Jadničak je uspio sakriti razočaranje kad sam rekla: To je za posao, mi za večeru imamo varivo od leće.

Danas na poslu sam krumpir šušnula u pećnicu da se lijepo zagrije i zamiriši, i evo mene i moj scalloped potatoes na potlucku.

Omiljena stvar kod potlucka za mene je isprobavanje novih jela, a kad živiš u Torontu i radiš u mojoj firmi, onda su to jela sa svih strana svijeta.

106_2_potluck

Koje su sve divote ti moji kolege iz Šrilanke, Koreje, Japana, Indije, Kanade, Nizozemske, Francuske, Madagaskara, Irske.. donijeli i izložili na stolovima: loptice s tunom i indijskim začinima, shrimp rolls, sushi, samosas, chia i ananas puding, cheesecake, desetak vrsta salata sa svim kombinacijama, chicken wings, zapečeni kukuruz, brokula, quinoa simo, curry tamo, piletina, okruglice, losos, pizza, sve mirisno, šareno, primamljivo i fino.

I ne možeš sve to staviti na tanjur, a najrađe bi probao sve, i onda još uzeo ponovno ono što ti se najviše sviđa. Mmmmmmm.

2 thoughts on “Potluck iliti Lonac Sreće

  1. Joj trebala si napraviti sarmu pa da vidimo reakcije! 😀 Ali odlična ideja! Nisam znala za potluck! Eto i napredujem u stručnom smislu na tvom blogu 😀

Leave a Reply

