Moj smartfon i ja

Gledam moj mobilni telefon. Mobitel. Smartfon. Mobilni uređaj. I stvarno ga nosim po svuda.

Svako jutro čekamo zajedno autobus. Upalim ga tek da provjerim koliko je sati.

108_cekamo_autobus

 

Vozimo se u autobusu. Čekamo proljeće i slušanje audio knjiga. Do tada smo oboje šutljivi i u power saving modu.

108_u_busu

Nosim ga na posao iako ga tamo ignoriram.

108_na_poslu

Najviše se družimo kad nisam u pokretu. Kad sam u krevetu ili na kauču i najmanje mobilna što mogu biti. Tražim recepte, čitam blogove i društveno se umrežujem. Ne mičemo se ni on ni ja. Sve dok se Dečko ne pojavi na vratima – tada mobitel pada u zaborav.

108_kod_kuce

Leave a Reply

