(Zadnji) Godišnji udvoje

Otišla sam na brzinski godišnji i uspjela sam biti Heidi. Ona na planinama! Dečko i ja smo bacilli računicu i zaključili da sljedećih 15 godina nećemo biti sami, pa smo na brzinu organizirali godišnji dok sam ja još mobilna. To tu zovu babymoon. Naš vjerojatno nije bio standardan gdje u svilenim plahtama hraniš jedan drugog jagodama presvučenim Godiva čokoladom po cijeli dan.

Odlučili smo napraviti malu turu jezera Huron i Georgian Bay te završiti u Muskoki. Ovo je bio plan puta:

111_planputa

Povratak u Toronto na pola puta izgleda čudno, ali to je utorak kad Dečko posjećuje sina pa smo ubacili večeru i igranje u parku te spavanje kod kuće prije povratka na put sljedeće jutro.

Na godišnjem smo:

  • Većinom bili obučeni kao da je sredina siječnja (priroda tu još ne razumije da je svibanj).
  • Planinarili i pješačili kao da smo u ekspediciji Stipe Božića u pohodu na eruptivne stijene prekrivene tankim slojem zemlje poznate kao Kanadski štit.
  • Razvijali vještine hvatanja ravnoteže i matrix pokreta u pokušaju da nakon proklizavanja pri usponu u šumi ne padnemo u blato.111_zagrljaj-u-sumi
  • Započinjali dan doručkom koji bi nam pripremila Sue, Cathy ili Dave s pečenim jajima, slaninom, paradajzima i toplim, hruskavim tostom s domaćim džemom od jagoda i malina.
  • Bili prilično umorni za sve planirane romantične trenutke navečer, no zato zajedno upijali veličanstvenu prirodu koja nas je okruživala.111_flowerpot
  • Otvorili turističku sezonu u gradiću Tobermory i otišli na prvu vožnju brodom do Flowerpot otoka. Na brodu su putnicima ustupili pregršt toplih deka znajući da cijeli pothvat više nalikuje arktičkoj ekspediciji na otok Grenland nego turističkom obilasku. Usput smo vidjeli mnoštvo potopljenih brodova koji su izgubili bitku s nemirnim vodama, a mene zamislili koliko bih dugo izdržala u hladnoj vodi ako i naš brod zadesi slična sudbina.111_potopljeni-brod
  • Proveli jedan dan izležavajući se po hotelu i gledajući kabelsku televiziju jer se meni spavalo i sva energija me privremeno napustila.

111_u-hotelu

  • Ganjali zalaske sunca po pješčanim plažama, romantično sjedeći u autu umjesto na obali jer je vani bilo prehladno.

111_zalazak-sunca

Sad nakon povratka osjećamo se kao dva zaljubljena Bear Gryllsa 🙂

4 thoughts on “(Zadnji) Godišnji udvoje

  1. Blago vam se ❤ Divni krajevi.
    I mi smo planirali puno stvari, kao zadnjih udvoje, računajući da će život udvoje nestati kada se beba rodi, no znaš kako kažu Dok ti planiraš, Bog ti se smije 😀
    Cijelu trudnoću sam proležala, a kada se beba rodila, zahvaljujući baki koja je privremeno došla k nama, puno smo toga uspjeli ukrasti za sebe i ti trenuci su još dragocjeniji.

    • Vidim i ja da je planiranje bas zeznuto u trudnoci. 🙂 Drago mi je da ti je nakon teske trudnoce dosla pomoc sa strane pa mozes s muzem ukrasti po koji trenutak ❤ 🙂

Leave a Reply

