Još sam trudna i još mi je zanimljivo

Šest tjedana do kraja ovog drugog stanja pa da vidimo što ima:

Svi mi se smiješe

Izgleda da ljudi vole vidjeti trudnicu jer gdje god idem svi mi se smiješe. I nude mi mjesto u autobusu i puštaju preko reda, drže vrata, dizalo, nude pomoć. I ja se onda smiješim njima i tako se svi smiješimo.

Ako nosim ruksak moja sjena izgleda kao hodajući penis

Ovo je Kevin primijetio kad smo hodali uokolo na godišnjem.

hodajuca_trudnica

Spavanje više nije ono što je bilo

Već sam se dotaknula teme spavanja u jednom postu, no sad je sve još gore. Većinu noći ne spavam u komadu nego sam budna po par sati kada moram piškiti, Strawberry se proteže, gura me, testira koliko se trbuh može rastegnuti ako svom snagom upre u jedno mjesto. Čak i kad se sve smiri moj mozak ne želi prestati razmišljati (o poslu, bebama, potrazi za stanom..). Ovo je totalna suprotnost mog normalnog ritma spavanja gdje bih zaspala, probudila se ujutro, i ništa me ne bi probudilo ni držalo budnom.

Nikad nisam sama

Baš je lijepi osjećaj kad imaš bebu u trbuhu. Kao neki mali podstanar koji se veseli ako jedeš lubenicu, spava kad hodaš i odluči vrtjeti i meškoljiti ako si na nekom dosadnom sastanku.

Unaprijed me muče razlike u tretiranju muškaraca i žena

Mislim, ovo me muči stalno, ali sad kad nosim curicu znam se svađati s imaginarnom institucijom i društvenim poretkom u glavi još i više.

Kuham hranu za prvi mjesec nakon poroda

Kako nemamo nikog ovdje da nam malo uskoči, ja sam odlučila pripremiti pet jela, svako u količini za 4 naša ručka/večere, što će nam zajedno s ponekim take-out-om pokriti prvi mjesec kad beba dođe. Jela koja sam napravila/planiram napraviti su: Curry beef kofta, Bolonjez umak, Pileći paprikaš s povrćem, Gulaš, Piletina Alfredo. I onda lijepo samo moram odmrznuti i podgrijati, napraviti prilog(sve je bez krumpira ili ikakvog priloga), salatu i ta-dam!

Kosa mi ne pada

Počešljam se – nula kose u četki. Operem kosu, ništa se nije skupilo na mrežici za odvod. U tjedan dana možda mi 3 dlake padnu s glave. Sve je to super, ali već vidim da će mi nakon poroda sva kosa otpasti od jednom, pa ću od Chewbacce postati c3po.

kosa_trudnica

 

Fensi slike trudnoće

Došlo mi je da ovjekovječim svoju trbušastu ljepotu pa sam naručila čipkasto nešto s aliexpressa, i Kevin me poslikao u hotelu na godišnjem. Skroz zabavno, a ni slike nisu loše!

trudna1

trudna2

11 thoughts on “Još sam trudna i još mi je zanimljivo

    • Ne mora biti 🙂 Npr. meni kosa uopće nije otpadala, mislim di koja dlaka kod pranja kose, kao i inače. Ali zato mi je ten podivljao u trudnoći sam bila sva prištava kao u pubertetu, a kad sam rodila mi je koža bila ful suha, a ja sam inače pravi masnokožac, a sad nakon deset mjeseci se lagano vraća u normalu 🙂

  1. Hahahaa joj nasmijala sam se pošteno 😂 kako je samo izgled sjene snimio? Moram baš “snimiti” neku trudnicu u gradu. Dobra ti je ideja za pripremu jela, ja to nisam morala raditi jer je svekrva bila stan do nas, ali kad nema pomoći, super dođe. A za ispadanje kose ne brini, najveće zlo u svemu tome je (ako si preosjetljiva na kosu koja leti po podu kao ja) što ćeš se par puta na dan družiti sa usisivačem 😀 uživaj u zadnjim tjednima trudnoće. A slike su super, super 👍

    • 🙂 I meni su slike super, a i umjesto da smo platili $200 fotografa, mi smo platili $100 hotelsku sobu i $7 za tu cipkastu haljinu (bas u duhu tvoj Lova do krova bloga!)

  2. Slike su predivne, a i prvi put te vidim pa sam konacno povezala tekst i sliku 😍 Ako se dobro osjecas pripremi sve sto stignes za mjesece koji dolaze. To sa kuhanjem hrane ti je super ideja. Dobro ti je i napraviti soping sa zalihama hrane. Ako se dobro osjecas mozes i u kino i kod kozmeticarke, frizerke, procitati knjige i sl. jer sve to dosta dugo neces stici, pogotovo ako ste sami. Sve cekam uhvatiti vremena da napisem post o tome kako spada, ali mozda ne sada, ali kada vidis da zagusti razmisli i o nekoj ispomoci u kuci – bilo za ciscenje ili nekoga da ti pricuva bebu makar dok se ti istusiras ili dok u drugoj sobi samo spavas jer to je veliki taboo i nitko o tome ne prica, ali zna biti gadno do granice da ispalis na zivce. Zato se nemoj bojati traziti pomoc. Nase mame su zivjele u nekim drugim vremenima gdje je uvijek netko mogao uskociti, a i meduljudski odnosi su bili bolji. Ne zelim te plasiti, ali da je meni to netko na vrijeme rekao zivot bi mi sasvim drugacije izgledao. Ne bi kupili stan 300 km dalje od baki i djedova, ne bi stari prodavali…mozda bi i prvih godinu dana cak i zivjela sa svojima, a tek onda mislila o kupovini stana. Ali tada se sve cinilo drugacijim – da mi je tada netko rekao da cu zeljeti zivjeti sa svojima nakon 15 god samostalnog zivota rekla bih mu da je lud, a sada vidim da se s bebom sve mijenja i ne nuzno na bolje i da samo mogu, zivjela bih ma i sa svekrvom s kojom skoro pa i ne pricam. Nadam se da cu ipak uskoro naci vremena i o svemu pisati.

    • Mentalno se i pripremam da nista necu moci, stici, biti sposobna napraviti kad beba stigne. A koliko se god pripremam, imam osjecaj da te nakraju nista ne moze pripremiti za to. Puno si puta mislim kako bi bilo dobro da su mi roditelji blize, a ne na drugom kontinientu ali sto je tu je. Uzdaj se u se i u svoje kljuse :). Napisi nesto na tu temu, bas bi bilo zanimljivo i korisno!

      • Istina, ništa te ne može pripremiti jer svako dijete je priča za sebe pa da i imaš već jedno i pripremiš se, može opet biti drugačije. Ali isto tako dobro je da se priča o tome, a ne da se sve svodi na to da će sve biti divno i krasno čim ugledaš bebu i da niti ne smiješ reći da problemi postoje – a svi kroz to prolaze. Tako i ja moram sama, naravno uz veliku muževu pomoć i potporu, koliko može uz posao. Pisat ću, moram, želim, ali trenutno je ludnica i ne stignem disati.

Leave a Reply

