Zadnji tjedni trudnoće – dva savjeta

Nisam sigurna kako je najbolje provesti zadnjih par tjedana prije termina, ali imam dva “bilo bi bolje da ne..” savjeta:

  1. Nemoj se seliti

Nakon duge potrage iznenada (jel to uopće ima smisla reći?) smo kupili novi stan, i sad smo u mahnitoj utrci s vremenom. Jer život je zanimljiviji kad se stvari dešavaju u strci, zar ne?

Odvjetnici, osiguranja, svakodnevni sastanci s agenticom, sređivanje trenutnog stana za prodaju, unajmljivanje firme za selidbu, pakiranje apsolutno svega u kutije, banke, krediti, majstori koji nam postavljaju klizna vrata za sobu koja je trebala biti bebina i koja smo naručili prije nego što smo kupili novi stan, troškovi koje očekuješ, troškovi koje ne očekuješ, lista s to-do listama koje tek moraš napraviti, plan A ako se uspijemo preseliti prije nego što beba dođe, plan B ako beba stigne a mi smo spakirani i živimo u stanu s kutijama i jednim loncem. Ni u naponu snage ne obožavam selidbu a kamoli sad kad se gegam kao veseli pingvin.

  1. Nemoj imati gužvu na poslu

Mislim, nije da te itko pita kako bi proveo zadnje tjedna na poslu (ja radim do tjedan dana prije termina), no moja želja bi bila da lagano dovršavam projekte i pokazujem mojoj zamjeni što i kako. Lagano i uz šalicu decaf kave, možda čak i s nogama povišenima na nekom ergonomskom stoliću dok milujem trbuh. Stvarnost je malo drugačija: još nisu našli moju zamjenu pa je sad strka oko svih projekata koje vodim. Sastanci, planiranja, istraživanja, važne prezentacije, toliko toga što od mene zahtijeva da sam super sposobna, te brza u razmišljanju, odlukama i rješavanju problema. A moj mozak bi najrađe razmišljao o bebi buckastih obraza.

Od poslova za koje se trenutno osjećam sposobna tu je preslagivanje odjeće za bebe, gledanje youtube vlogova s poroda i jedenje breskvi.

mommy_brain.jpg

4 thoughts on “Zadnji tjedni trudnoće – dva savjeta

  1. I mi smo kupovali novi stan kada sam bila trudna. Selili smo se iz podstanarskog u svoj u VG kad sam bila u 23.-24. tjednu. Poklopilo se da su to bila 2 od 4 tjedna kad mi je bilo ok (prva dva su bila na samom pocetku trudnoce 😂 ) pa sam mogla pakirati i raspakiravati stvari. Prvi put u 16 selidbi da nisam nosila stvari, a bilo ih je nikad toliko. To sam jos prezivila. Bivsi stanari su se iselili iz stana doslovno u 20 sati na dan kad je dogovorena primopredaja i apsolutno nista nisu pocistili za sobom. Ja bih pomela sobu i morala sam ici odlezati pola sata. Posto to nicemu nije vodilo muz je sve na kraju sam napravio…od radova do slaganja suvenira. A ja sam plakala jer sam bila bespomocna 😔
    Mjesec dana nakon toga prodali smo nas prvi stan u Puli. Posto sam imala upalu bubrega nisam se ni otisla “oprostiti” sa starim stanom. Muz je opet sve napravio. I donio pun kombi stvari i uspomena koje smo tamo cuvali jer nije htio da baci nesto sto mi je drago. Pa sam lezala na kaucu dok je on pokazivao stvar po stvar. Pa sam opet puno plakala. Ali moralo se sve to i bas tada napraviti. Ne mogu ni zamisliti kako je tek tebi u vec podmakloj trudnoci. Ako sam dobro izracunala ja sam tada vec rodila (37 tj.) 🙂 Drzi se. Sve ces nadoknaditi kad se beba rodi i kad opet budes imala svoje tijelo i svoju snagu.

    • A joj, vidim i ti si se naselila! I naplakala! I dobri su ti muzevi kad uskoce. Moja beba mora ostati u trbuhu do 38.5 tjedna (sto je za malo vise od tjedan dana) jer smo inace u problemu! Svaki dan joj kazem da jos nije vrijeme 🙂 🙂

  2. Ja sam rodila nekih tjedan dana prije termina, pazi da na poslu ne rodiš. 😂

    A baš si nađemo vrijeme za seljenje, mi smo se selili kad je Sofi imala mjesec dana; isto kao kod Katarine, suprug je većinu toga pakirao, a ja cmizdrila. 😂

    Držim fige da sve dobro prođe!

Leave a Reply

