Moja priča s poroda

Zadnjih par tjedana trudnoće provela sam puno vremena čitajući brojne priče s poroda i gledajući YouTube Birth Vlog videe. Ono što mi je upalo u oči je kako je svaka priča drugačija, i kako nema tu pravila, stvari se razvijaju drugačije kod svakoga, različite mame, različite bebe, različite trudnoće.

Kako sam i očekivala – i moja priča je drugačija od onih koje sam čula.

Petak trinaesti,  moj rođendan, dan sam započela odlaskom u Toys R Us da vratim toplomjer koji mi nije trebao. Šetala sam se po dućanu, otišla u obližnji mall, ručala, vratila se kući. Kako mi se bližio termin (16.10.) odlučila sam malo proguglati kako potaknuti porod i našla neke jednostavne vježbice na YouTube-u. Skroz sam se uživjela pa sam ih radila nekih dobrih sat vremena. Ne znam jesu li te vježbice ičemu doprinijele, ili je samo slučajnost da je porod započeo tu večer.

Porod1

Kevin me izveo na večeru, vratili smo se kući i spremili za spavanje. Prije nego što sam legla u krevet, u 23.30 počele su „bolne kontrakcije“ i čisto znatiželje radi (mislila sam da su možda lažne Braxton Hicks) odlučila sam mjeriti njihovo trajanje i frekvenciju u aplikaciji FullTerm. Kontrakcije su bile u trajanju od minute, i u razmaku oko 3-4 minute, te svakom minutom sve bolnije. Prema uputama doktora, to je vrijeme za odlazak u bolnicu, pa smo u žurbi pokupili  torbe i otišli. Ono što je meni bilo čudno je što tu nigdje nije bilo normalnog uvoda u porod, kad sam ja planirala odmarati se u toploj kupki, psihički i fizički pripremati se za što slijedi. Moj porod je krenuo odjednom, i to ravno u zadnju fazu poroda.

Porod2

U bolnici su me pregledali, ja sam se tresla od bolova i skoro da nije bilo razmaka između trudova. Otvorena 7 cm, poslali su me ravno u rađaonu. Dok su me kotrljali hodnicima vidjela sam trudnice kako se šetaju sa svojim partnerima i pitala se kako li sam preskočila cijeli taj dio.

Rađaona je sumaglica sjećanja, znam samo da me Kevin bodrio, ja govorila da ne mogu, povraćala i na kraju pitala je li kasno za epiduralnu. Nasreću, nije bilo, i kad je epiduralna počela djelovati, ja sam ponovno bila ja. Divota!

Porod3

Nedugo zatim, doktorica me pregledala i rekla da sam spremna za tiskanje. Pitala sam je koliko će to trajati, čisto da se psihički pripremim, i ona je rekla barem sat vremena. No, kako je očito sve bilo brže nego što je trebalo, u 10 minuta je moja djevojčica bila vani!

Porod4

Drugo jutro, Kevin, njegov sin (sad veliki brat)  i naš mali smotuljak, otišli smo kući. I naš svijet se promijenio! ❤

15 thoughts on “Moja priča s poroda

  1. Čestitam još jednom draga :* :*
    Imala si porod za poželjeti :). Kod mene je bio hitan carski, ali s spinalnom anestezijom jer sam prije toga pojela dvije krempite sa šlagom, tako da sam bila svega svjesna i također mi je bilo jedno lijepo iskustvo, posebno kad sam vidjela svoju curicu 🙂
    Uživaj u svojoj bebici jer vrijeme tako proleti ♥.

  2. Još jednom čestitke.
    Moje iskustvo je jako slično isto sam se pitala zasto ja nisam setala po predrađaoni 😀 Ja kada sam pitala epiduralno rekli su da je praktički gotovo 😀 Brzo, bolno, ali isplati se kad vidiš to malo biće 🙂

Leave a Reply

