London – Vikend odmor koji je to skoro i bio

Kevinov sin B igra košarku. Što znači da vikendima ima ili utakmice ili treninge. Završni turnir sezone imao je u Londonu, gradiću na rijeci Temzi, dva sata od Toronta. (Ne lažem, molim lijepo, dobro ste pročitali.)

Na prošlogodišnjem jednotjednom odmoru po Ontariju, ako smo nešto naučili to je da su hotelske sobe s curom prava noćna mora. Ona je na spavanje išla u 7.30, a nas troje smo u tišini, par metara od nje svatko na svom mobitelu čekali da dođe ura za spavanje. Obiteljska idila, nema što!

Kako je iznajmljivanje kuća, s druge strane bio je pun pogodak, i ovaj put smo odlučili naći smještaj i kuću preko Airbnb. Jedna noć, sa subote na nedjelju. Gostinjska kućica na imanju s velebnom glavnom kućom, farmom i dječjim igralištem.

Dolaskom, pri pogledu na kuću vlasnika, zapitala sam se, kao što bi i svatko u mojoj situaciji: Radim li ja u pogrešnoj industriji?

Kako smo žurili na utakmicu, samo smo brzo ostavili torbe u toj “malenoj” gostinjskoj kući s tri spavaće sobe, velikom kupaonicom, dnevnom sobom većom od naše, kuhinjom i blagovaonom. Utakmica se otegnula, B je izgubio, pokupili smo take out za večeru, a cura je u autu izgubila strpljenje i iz protesta jela samo krumpiriće. Tu smo naučili još jednu lekciju: ako je pomfrit dostupan, sve ostalo pada u zaborav.

pomfrit

Vratili smo se taman na vrijeme za spavanje. Stavili smo joj madrac na pod i zarolali deke ispod plahte kao ogradicu. Ona je spavala dobro, a mi smo se stalno budili osluškujući ‘je li živa’. To je za one koji ne znaju, omiljena razbibriga roditelja. Jer zašto bi spavao kad je ona tiha, ako možeš brinuti?!

Ujutro smo taman uspjeli pojesti doručak prije nego što smo odjurili na još jednu utakmicu. S tugom sam rekla baj baj kokicama, farmi i dječjem igralištu koje nismo ni posjetili.

B je pobijedio, a mi smo odlučili potražiti dječji park. I taj park mi je jedna od dražih uspomena s ovog puta. Cura se je okolo penjala, spuštala niz tobogan, i ciktala od sreće. Ja sam se smijala i pokušala ovjekovječiti trenutak. Ono što sam ovjekovječila, osim moje vesele djevojčice je i jedan tata u biciklističkim hlačicama koji mi je u svakom kadru. Oh joy!

park

Ručak i povratak. Gotov vikend! Vikend koji me ostavio gladnom za putovanjima donio je novu odluku: Provesti ćemo više vikenda van kuće! Večer povratka rezervirali smo novu kuću – za produženi uskrsni vikend!

2 thoughts on “London – Vikend odmor koji je to skoro i bio

Leave a comment