Travanj – mjesec suknji/haljina

Pričam prijatelju neki dan kako sam u travnju svaki dan nosila suknju ili haljinu na posao i pita on mene zašto. “Ne želim se osjećati sigurno samo u hlačama” kažem ja njemu. “Kako misliš sigurno, netko će te napastovati ako si u suknji?”  nije njemu jasno. Njegova žena mi namigne i kaže: “Znam što misliš.”

I ja znam da zna. Ne želim se osjećati čudno ako sam u suknji, da ne znam kako potrčati na autobus, da imam osjećaj da moram provjeriti kako izgledam ispred svakog izloga, te da ne znam jel bih radije taj dan nekog srela ili da me nitko ne vidi.

Već se zadnjih dosta godina pokušavam što češće uvući u šoseke i haljine. Kad kupujem cipele uvijek probam naći model koji se može nositi uz suknju. Pronašla sam i kombinaciju koje mi najviše odgovara: crne najlonke, crna suknja do malo iznad koljena – jednostavna koja prati liniju tijela, no ne uska, udobne cipele na malu punu petu. I uz to mi pašu sve majice koje imam. U mojim očima i inače sve uvijek paše jer se ne obazirem na poslovice:

Red and green should never be seen, except upon an Irish Queen.

Blue and green should never be seen, except in the washing machine.

Druga stvar koju kao zaposlena ženska osoba radim je da kupujem samo stvari koje mogu nositi na posao. Tako se u mom ormaru s vremenom našlo i par haljina koje često nosim baš zato što ih mogu nositi svaki dan. Inače bi mi stajale u ormaru i čekale priliku a moj život nije toliko buran i glamurozan da imam haljine za posebne svečane trenutke. Ima to i loših strana, a to je da za svečani trenutak ja obučem haljinu koju sam u četvrtak imala na poslu.

Glavna priprema za travanj je bila provjeriti  stanje crnih najlonki i osigurati da imam dovoljno pari za radni tjedan. Cijeli mjesec prošao je prilično lagodno i bilo je samo par kritičnih trenutaka. Uvijek mi dođe tu i tamo dan da bih se najrađe pokrila dekom preko glave i tako hodala ulicom. U travnju, tih dana bih imala extra vesticu da se u nju omotam i da me utješi.

Kao dodatni podstrijek (i izlazak iz zone komforta), neke od odjevnih kombinacija objavljivala sam i na Instagramu pa evo ih i ovdje za one koji ih nisu vidjeli:


skunje3

 

skunje1

 

skunje2

 

It’s not about the dress you wear, but the life you lead in the dress” Diana Vreeland

 

4 thoughts on “Travanj – mjesec suknji/haljina

  1. Kako ću te naći na Instagramu?

    Ja u zadnje vrijeme nosim dosta suknjice i haljinice, moj je problem bio nabaviti takve da idu uz moje vansice i starke jer ne nosam cipele (kad bih našla dobre oxfordice, možda bi se to i promijenilo). I volim kul štramplice, bijele, s tačkicama, zelene, crvene :). I uopšte se ne slažem s tim poslovicama, plava i zelena mi je prelijepa kombinacija! A i zelena i crvena se mogu lijepo iskombinovati.

  2. Od kad sam bila trudna opasno sam se navukla na suknjice i haljinice 🙂 Sad mi je neudobno u farmerkama, hehe Imam slicnu crnu suknju i skoro celu zimu sam imala kombinacije uglavnom sa njom. I jos jednom drugom crnom, koja je ona uzana ispod kolena, za malo ekegantnije i svecanije prilike.

    • Promaknuo mi je tvoj komentar jer sam bila na godišnjem i bez interneta 🙂 Totalno si u pravu vezano za udobnost: mnogi ni ne znaju kako suknje mogu biti toliko udobnije od hlača! Dobra crna suknja – i sve se može kombinirati 😀

Leave a comment