Gladna u dućanu

Dolazim kući punih vrećica. Namirnice su u svim bojama, veličinama i stupnjevima svrhe. Pri raspakiravanju mi je jasno što se dogodilo: Otišla sam gladna u dućan. Ravno poslije dugog dana na poslu. I nisam planirala jelovnik za tjedan.

109_u_ducanu

Pri ulasku u dućan ugledala sam policu sa sirevima: gle ove male smotuljke kozjeg sira, to bih mogla s nekim dobrim francuzom i maslinama za brzu večeru. Kupit ću samo to i crta iz dućana – skapavam od gladi!

Ah gle, cheddar je na sniženju – dobro će mi doci za sendviče za vikend. Još da i šunku pronađem. Uh, umalo sam propustila masline iz odjela s delikatesama – kako se samo sjaje. Crne su grozne, ali zato zelene Mmmmm. Oh, ove pileće provansalske kobasice iz organskog uzgoja su sigurno fine. A i mogu se zavaravati da su zdrave. Baš bi dobro pasale s nekakvim gravče-na-tavče. Imam li doma graha? To bi bila dobra večera! Možda da uzmem par konzervi nek se nađe – tu su u odjelu s konzervama i joj – kruške u vlastitom soku. Mljac. Ili bolje da uzmem svježe, manje šećera i bez konzervansa. Moram malo bolje pogledati te konzerve jer tražim nekakav sok ili pire od rajčica. Za bolonjez. Bolonjezu dugo treba da se skuha, ali zato ga mogu onda imati za večeru i sutra. Puno je ekonomičnije tako. Prije nego uzmem pire od rajčica bolje da pogledam frižider s mljevenim mesom. Oh, ovaj tjedan je piletina na akciji, možda da napravim pečeno pile s krumpirima u pećnici. Ma sline mi cure od same pomisli. To ću za večeru! A dok se peče pile, budem napravila bolonjez za sutra i prekosutra. A kako umirem od gladi, moram nešto prezalogajiti kad dođem doma. Što bi moglo biti brzo i fino? Možda kruh s nečim? Pogledam u košaricu i s dna mi se smiješe masline, a vidim i kozji sir kako se skriva iza kobasica koje čekaju svoj gravče.

Odjednom mi se košara čini preteška, gladna sam i umorna i samo želim nešto prigristi. Pokupim banane na putu do blagajne i raženi kruh za sendviče sa šunkom i cheddar sirom za vikend. Na blagajni shvatim da nisam kupila šunku i još pola sastojaka za sva jela koja planiram večeras napraviti. Čupkam kruh i jedem masline na putu kući.

Nakon raspakiranja zaključim da više nisam ni gladna i da će pečeno pile, bolonjez i kobasice s gravče doći na red neki drugi dan. Dan kad budem organizirana.

6 thoughts on “Gladna u dućanu

  1. Ha ha ha, znači tako izgleda kad ideš u dućan bez popisa. Baš sam se pitala kako je to. Ja uz sebe uvijek imam popis, tj. sad ga pošaljem suprugu jer mu je dućan usput kad se vraća s posla. Opće ne želim znati što bi on kupio bez njega. 😂

  2. Ovu taktiku ja primjenjujem djecom. Više ni pod razno da krenemo s njima gladnima u trgovinu. Sve pokupovali, ali kad treba pojesti, predomisle se, pa moraju mama i tata 😀 a sama ne mrdam nigdje bez popisa, jer sam znala prije zaglaviti kao i ti :/

  3. Poznatoooo. Ali ja i kad idem sita u šoping i sa popisom, uvijek kupim nešto za prigricnut, kao nek se nađe 😀

Leave a comment